viernes, 10 de octubre de 2025

Estacións matemáticas: aprendendo xogando cos números naturais

 Hoxe na aula fixemos estacións de matemáticas para repasar os números naturais dun xeito divertido e manipulativo. A idea era que o alumnado se movese por diferentes propostas, todas centradas no cálculo, na lóxica e na comprensión dos números.

Nunha das estacións tiñan que construír unha torre, resolvendo operacións (restas, multiplicacións,divisións e combinadas) para poder avanzar e intentar reproducir o modelo do debuxo. Ademais de practicar o cálculo, traballaron a planificación e a comprobación dos resultados.

Noutra estación tocaba descubrir o número agochado a partir da súa descomposición: por exemplo, “tres centenas, vinte e cinco decenas e tres unidades”. Desta forma reforzaron o valor posicional das cifras e a estrutura do número.

Tamén houbo unha estación de lóxica con pauciños, na que tiñan que movelos ou quitalos para acertar, e a última estación foi tipo puzzle de operacións combinadas e descomposicións.

Estas propostas permiten aprender a través do xogo, da manipulación e da colaboración. O alumnado participa de maneira activa, pensa, razoa e comparte estratexias cos compañeiros, reforzando tanto o sentido numérico como o traballo cooperativo. Ademais, o formato por estacións facilita que cada neno e nena avance ao seu ritmo, respectando os diferentes niveis de aprendizaxe e fomentando a inclusión.












No hay comentarios:

Publicar un comentario